حوزه‌های فعالیت › فرهنگ سازی 

بورس کاپ 

شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس با هدف اشاعه فرهنگ سهامداری و آموزش بورس و نیز ایجاد محیطی مفرح و پرهیجان برای علاقمندان به سرمایه گذاری در بازار سرمایه، مسابقات بورس کاپ را طراحی کرده است.
 
همزمان با برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه، شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس اقدام به برگزاری ۵ نوبت مسابقات مفرح و پر هیجان بورس کاپ (۳ نوبت مسابقه سهام و ۲ نوبت مسابقه آتی زعفران) در چهار روز نمایشگاه می‌کند که طی آن جوایز ارزنده ای به نفرات برتر اهدا خواهد شد.

در مسابقه سهام، شرکت کنندگان با اعتبار یکسان اقدام به خرید و فروش تعداد کمی سهام در مدت زمان محدود خواهند نمود. این مسابقه به گونه ای برنامه ریزی شده است که اطلاعات قیمتی هر روز معاملاتی برای هر سهم در یک دقیقه، به بازیکنان نمایش داده شود. در نهایت برنده مسابقه کسی خواهد بود که بیشترین میزان سود (بازدهی) را نسبت به بقیه بازیکنان داشته باشد.